In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

Sommaren som snart är slut. Del 1; Midsommar.

Publicerad 2012-08-18 16:29:00 i Allmänt,

...var både underbar...och lite för kall. Den började på allra bästa sätt med sommarledighet strax före midsommar. Midsommaren tillbringades hos mina goda vänner Myran och Karin, som båda har härliga sommarställen på Hemsön strax norr om Härnösand. Myran hade traditionsenlig, lantlig och mysig midsommarfest i sin lagårdslänga "Myrstacken" med både gamla och nya bekantskaper.
Den lilla och taniga midsommarstången hos Myran på Hemsön. Men det var väldans trevligt:)
 
Jag övernattade hos min andra goda vän Karin, som har ett underbart ställe alldeles nära vattnet.
Karins farstutrapp. Här kan man sitta länge med sin kaffekopp och titta på vattenblänket från havet som man anar genom lövträden.
Och så här ser det ut bakom buskaget. En härlig, fin sandstrand väntar på badfolket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela