In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

Till Stockholm och Tjejmilen i eftermiddag!

Publicerad 2012-08-31 11:25:26 i Allmänt,

Snart lunch fredag den 31 augusti. Efter lunch bär det av till Stockholm med bil tillsammans med äldsta dottern Linnea och mellandottern Elina. Linnea och jag ska springa Tjejmilen. Elina, som är den mest erfarna löparen av oss, står över av olika skäl. Vi ska bo hos yngsta dottern Emilia och hennes sambo i Farsta.
 
 
 
 
 

Pustar ut efter ett av sommarens alla träningspass!
 
Hur känns det då? Ja rätt ok. Känner mig frisk och stark och tror att jag orkar hela vägen. Har tränat regelbundet tre gånger i veckan sen den första maj. Ett längre och två kortare pass i veckan. Nu kan jag inte göra mer, men det känns ok! Nu kör vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela