In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

Härliga fredag!

Publicerad 2012-11-09 07:52:00 i Allmänt,

Idag väntar en spännande och rolig dag. På jobbet har vi temaavslutning med vernissage i eftermiddag och sen blir det after work med kollegorna på mormor Hilmas. För er som inte känner Härnösand, är Hilmas en mysig krog inredd med gamla loppismöbler. De har jättegod mat, iallafall de gånger jag har varit där, och ofta livemusik. Jazz, visor, pop. Nåt för alla smaker. Blir säkert kul! 
 
Bäst den här veckan, so far, är att min mellandotter Elina, 25, har köpt en lägenhet i Sundsvall där hon jobbar. Det senaste halvåret har hon bott i en etta längst upp i mitt hus, vilket har varit väldigt mysigt men hon har ofta långa arbetsdagar och med restiden på cirka en timme morgon och kväll  blir det ganska jobbigt. Jag tror att det blir jättebra för henne att äga lite mer av sin egen tid.Hon flyttar in i mitten av januari och det känns också helt rätt på nåt sätt att börja med nåt nytt på det nya året...
 
Blir härligt med lite god mat, trevligt umgänge och lite vin ikväll. Ha en skön helg allihop!
 
                                                                                                          Ha det gott:) A-C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela