In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

Nej nu vill jag ha en fredagspizza...

Publicerad 2012-11-23 17:54:00 i Allmänt,

Himmel vad utpumpad man känner sig när man landar i soffan hemma. Har vaktat nationella prov mest hela dan känns det som, och suttit med bedömningar och omdömen och tjo och hej. Samtidigt som det pågått bröllopsförberedelser på arbetsplatsen. Nu är det inte jag som ska gifta mig utan Malin och Niklas som ska knyta de där berömda banden imorgon, så det är bara att önska att ni blir jätte jättelyckliga i alla era dar...
 
Arbetsdagen avslutades med Indesignkurs med en otroligt bångstyrig elev...näe skojar bara. Du är så duktig så Pia;) Sen blev det fruktstund hos gullisarna på TE...äntligen nån som förstår vad jag behöver en fredagseftermiddag....
 
Mina stockholmsplaner ändrades idag, så jag drar söderut redan nästa fredag. Millan ska nämligen jobba helgen då jag tänkte åka ner, men man är ju flexibel så det ordnar sig ändå...dessutom har jag nu hört rykten om en glöggkväll den helgen så det blir nog trevligt iallafall...
 
Sitter just nu och skriver i väntan på att Beppan ska komma hem så att vi kan köpa pizza hos pizzagrannen. Vi är båda lika trötta och fredagslata så ingen orkar laga nåt...men pizza är ju så gott ochg dessutom med julmust;)) Dubbelt njutbart,,, 
 
Imorgon ska jag ut på loppisturné med siciliengänget. Ska bli riktigt kul! Beppan ska med och övningsköra om hon orkar stiga upp förstås...sen blir det lite adventsmiddag imorgonkväll hos Linneas supertrevliga svärföräldrar i Sundsvall. Å sen är det snart måndag igen....det går fort nu... 
 
Fick nyss ett sms från Danne och Maria som landat på Arlanda. Gött att ha dem hemma igen!
 
Nej nu kom pizzapolaren så nu slutar jag för den här gången.
I brist på passande bilder får min fina hallampa från Vilmas indiska vara dagens modell;)
 
                                                                                        Ha det gott! A-C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela