In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

Ooops nu måste man sköta sig;)

Publicerad 2012-11-08 17:04:00 i Allmänt,

Idag har jag helt plöstligt hamnat på min vän Marias blogg på tidningen Allas hemsida. Nu får man verkligen press på sig att sköta sin träning, men det är bara bra. Latmasken som bor i mig behöver lite skarpt läge emellanåt för att inte ta över helt. Har precis bytt om för att springa min 4-kilometersrunda inne i stan. Som tur är springer jag längs promenadstigar mesta vägen, men jag måste ändå investera i en reflexväst och bra broddar till skorna nu när det börjar bli mörkt och halt i Norrland.
Ser att jag har fått en del nya besökare tack vare Marias Allas-blogg. Kul! Hjärtligt välkomna. Jag skriver verkligen inte enbart om träning utan också om en hel massa annat, så det är kul om ni återkommer. Ni får också jättegärna höra av er med allt mellan himmel och jord. Kul när man får respons.
 
Nu ska jag ge mig ut på vägarna i en dryg halvtimme. Skönt att kunna sticka ut direkt efter jobbet ibland, så det inte blir så sent.
 
                                                                                          Kram och ha det gott:) A-C

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-11-09 19:39:33

Kul att du och din träning fått sådan uppmärksamhet! Duktiga du!

Svar: Tack <3
Sannaelia

Postat av: À-C

Publicerad 2012-11-09 23:35:47

Åh tack:) får lite positiv press att fortsätta! Kramkram

Svar: *
Sannaelia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela