In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

Mer glada ben och barn;)

Publicerad 2012-10-12 15:58:00 i Allmänt,

Härliga fredag:) Vet inte riktigt än vad som blir av den. Har hämtat ut fina presenter till sonen som fyller år kommande vecka. 27 tror jag bestämt att han blir... Oj vad åren rusar fram. På en själv märks det naturligtvis inte alls hehe...men på andra såklart. Men mest märks det på barnen och ungdomarna, som nyss var just barn, tonåringar och nu är unga vuxna med egna liv, kärlekar, lyckor och ibland även problem, fast man önskar man kunde rädda dem från allt ont.
Ibland undrar jag hur de kunde bli så fina och bra människor, för det var verkligen inte på något sätt självklart. Jag tänker ofta att de är mycket klokare och på många sätt bättre än jag själv var. Mirakulöst faktiskt;)  Men jag är så otroligt lycklig och tacksam över den delen, barndelen, av mitt liv. Barnen är den utan jämförelse bästa biten i min tillvaro.
Nästa helg ska jag, mina döttrar Elina och Linnea och Linneas sambo Pierre åka upp till Östersund och hälsa på och gratta älskade Daniel. Det ska också bli jättemysigt att träffa hans fina sambo Maria och hennes familj. Det har blivit en härlig hösttradition att umgås en helg uppe i Östersund när Danne fyller år så det ser jag verkligen fram emot. Nu har de dessutom flyttat till en ny lägenhet som jag inte har sett än, så det ska bli spännande...
 
Som en liten blink bakåt mot gårdagens strumptrauman kommer här två härliga bilder från idag. Kanske inte världens snyggaste eller sexigaste men man blir på så himla gott humör av att klä sig lite crazy:)
 
Min härliga kollega Lotta och jag förgyllde skolgården idag med våra glada ben;)
 
Ett med naturen;)
 
                                                                                            Ha det;) A-C
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela