In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

Grattis älskade Linnéa på 29-årsdagen!

Publicerad 2013-01-30 23:06:00 i Allmänt,

Har inte hunnit skriva än men här är en liten bildkavalkad från ditt 29-åriga liv...men det kommer en berättelse också så fort jag får tid...
 
                                     Djurvän redan från start! Här med snälla fina jämthunden Tjakko uppe i Ullbergsträsk, Västerbotten.
 
Med din pappa Håkan...
Nallemamma kånkar på sina småttingar...
Mums med jordgubbar, sommar och sol...
Med min mammas favoritblommor...blåklockor...men mamma hann inte få se något av sina totalt sju barnbarn. Det är en av mina stora livssorger...
 
Alltid glad med ett bubblande skratt än idag...
Var det kanske här den stora kärleken till hästar väcktes? På en liten ponny på Skara sommarland...
Med småsystrarna...
En gång storasyster alltid storasyster...
Trulig tonåring, men det var nog bara för bilden för du har nästan alltid haft ett stort leende på läpparna..
.
Lycklig matte till lilla Lipton...
Lipton vuxen och stilig...
 Linnea och Pierre  <3
Ha det gott allesammans! Kram A-C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela