In The Sixties

60 fyllda! Redan? Hur gick det till? Vad händer nu? Ja det är det jag ska försöka ta reda på! Välkomna att följa med på resan in i en för mig okänd och delvis ovälkommen ålder! Men alternativet är ju ingen höjdare heller så det är väl bara att gilla läget:)

5:2 dieten - framgång eller fara?

Publicerad 2013-07-03 21:20:00 i Allmänt,

Jag har inte haft energi att underhålla min blogg än i sommar. Mest för att jag i någon dum iver anmälde mig till en sommarkurs i filosofi...men jag har jobbat ganska mycket med den så jag är nog snart klar. Hursomhelst så är jag inne på vecka två av 5:2-dieten, som har blivit så populär! Efter vecka ett hade jag gått ner 1,5 kg. Det är väldigt mycket har jag förstått för en vecka, så jag kan inte räkna med att det fortsätter i den takten, Min syster, som alltid har varit en ganska slank person, har hållit på med det här i tre månader och tappat fem kilo på den tiden...så hon får nog ta det lite lugnt ett tag så hon inte blir anorektisk. Den risken föreligger dock knappast för mig än på länge, så jag kör på. Det går förvånansvärt bra och jag känner att det här är min grej. Inget krångel och flexibelt! Perfekt för mig! Men är det då bara bra eller finns det några faror?
 
 
 
Millan
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sannaelia

Fyrabarnsmamma, journalist, medielärare, singel för tillfället, levnadsglad, positiv, romantisk (lite i alla fall), galen (periodvis), fantasifull, sportig (jo lite), lat, energisk, pratsam, tyst, social, ensam, livlig, lugn och levande...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela